افشای مشخصات اولیهٔ Xiaomi 15 Pro ویدئو | ربات اپتیموس تسلا، مشغول کار در کارخانه خانواده آیفون ۱۷ یک عضو «اسلیم» خواهد داشت تراکنش‌های بیت‌کوین میلیاردی شد اولین تریلر از حضور شخصیت «هوملندر» در بازی «مورتال کمبت ۱» (Mortal Kombat 1) لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد اولین تصاویر از فصل دوم سریال «آخرینِ ما» (The Last of Us) شواهد جیمز وب برای اثبات حیات فرازمینی کافی نیست هشدار به کاربران اندروید: اطلاعاتتان در خطر است! | صاحبان شیائومی بیشتر مراقب باشند! از Pixel 8a چه می‌دانیم؟ | افشای همه مشخصات گوشی جدید گوگل، پیش از رونمایی معرفی بازی «گربه‌ها و سوپ» (cats & soup) + دانلود اندروید و IOS مایکروسافت: پلیس آمریکا حق ندارد از Azure برای تشخیص چهره استفاده کند مشخصات Poco F6 Pro فاش شد انتشار تصاویر Xperia 1 IV، آخرین پرچمدار سونی از ماکت‌های لورفته خانواده iPhone 16 چه می‌فهمیم؟ پیکر شهید تازه‌تفحص‌شده دفاع مقدس در گلزار شهدای مشهد به خاک سپرده شد + عکس برای بازی Hellblade II چه سیستمی نیاز دارید؟ قابلیت‌های جدید استوری در اینستاگرام + جزئیات موتور جستجوی ChatGPT به میدان می‌آید یسنا دیدار، دختر ناپدیدشده ترکمن، بالاخره پیدا شد + فیلم انجمن تجارت الکترونیک تهران دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی را غیرقانونی خواند
سرخط خبرها

فعالیت ۵۰۰ شرکت دانش بنیان در حوزه کشاورزی

  • کد خبر: ۳۸۲۲۲
  • ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
فعالیت ۵۰۰ شرکت دانش بنیان در حوزه کشاورزی
در حال حاضر ۵۰۰ شرکت دانش بنیان در حوزه کشاورزی به صورت مستقیم فعالیت می کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، سیاوش ملکی‌فر، معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی امروز در  رویداد جذب سرمایه در حوزه کشاورزی که به صورت آنلاین  در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، گفت: تاکنون ۵ رویداد استارت اپی در سال ۹۹ در راستای جذب سرمایه این استارت آپ‌ها برگزار شده است.

وی گفت: طبق برآورد‌هایی که شده طرح‌ها به طور میانگین حدود ۱.۵ تا ۲ میلیارد تومان نیاز به سرمایه خطر پذیر خواهند داشت تا بتوانند طرح‌های خود را اجرایی کنند.

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی با تاکید بر اینکه حوزه کشاورزی، یک حوزه کلیدی در کشور است، بیان کرد: حدود۵۰۰ شرکت از ۵۳۰۰ شرکت دانش بنیان در حوزه کشاورزی فعالیت دارند که این حدود ۱۰ درصد کل شرکت‌های دانش بنیان را شامل می‌شود.

وی با بیان اینکه این رویداد‌ها برگزار می‌شود که استارت آپ‌ها بتوانند جذب سرمایه کنند، بیان کرد: تزریق فناوری به این حوزه سنتی از اهمیت بالایی برخوردار است که این فرآیند در صندوق نوآوری و شکوفایی و وزارت جهاد کشاورزی به خوبی مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی با اشاره به برگزاری اولین رویداد دوشنبه‌های استارت اپی در حوزه سلامت گفت: نتایج مثبتی در زمینه سرمایه گذاری در این حوزه رخ می‌دهد و خبر خوشی در آینده نزدیک از نتیجه برگزاری این رویداد خواهیم داشت.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->